Dasdan.be Logo Top Dasdan.be Logo Left

Main Menu
Who's Online
8 user(s) are online (5 user(s) are browsing Forum)

Members: 1
Guests: 8

dasdan, more...
New Members
Dasdan.be Forum Index
   Please read this first
  Problemen met posten op www.dasdan.be

Browsing this Thread:   1 Anonymous Users

Bottom   Previous Topic   Next Topic
  •  Rate Thread
      Rate this Thread
      Excellent
      Average
      Bad
      Terrible
Poster Thread
Problemen met posten op www.dasdan.be
Webmaster
From Ghent /Gent
Level : 21
HP : 0 / 521
MP : 188 / 8586
EXP : 86
Group:
Webmasters
Registered Users
Beste,

mogelijk heeft u het reeds ondervonden. Sinds paar weken zijn er problemen met de website. De oorzaak hiervan zit hem in een bug van php.

Bij het posten op forum is het mogelijk dat u plots uit gelogged bent. Als u op dat moment nu juist aan het posten bent, dan krijg je een foutmelding dat je geen toestemming hebt om te posten. In dat geval bent u dan ook u ingetikte tekst kwijt en kan u deze niet terug toveren.

Voor alle veiligheid kan u dus best voor u op de submit knop druk even een copy maken van u post.

Het snelst kan u dit doen met de sneltoetsen achtereenvolgens te gebruiken.

CTRL+A (alles selecteren)
CTRL+C (copy)

als u dan na het drukken van de submit knop een foutmelding zou krijgen, logt u gewoon opnieuw in en gebruikt u CTRL+V (paste/plakken)

Onze excuses voor het ongemak, wij zoeken verder uit of wij dit euvel zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Mvg,

Kevin AKA Dasdan
Posted on: 19/2/2007 0:20
Create PDF from Post Print
Re: Problemen met posten op www.dasdan.be opgelost ???
Webmaster
From Ghent /Gent
Level : 21
HP : 0 / 521
MP : 188 / 8586
EXP : 86
Group:
Webmasters
Registered Users
Ik heb een aantal tests uitgevoerd om het "auto-logout" probleem te lokaliseren.

- php versie staat momenteel in 4.4.6, de vorige was blijkbaar nogal bugy.
Er waren blijkbaar nogal wat problemen met Session Vars in 4.4.5 wat het auto-logout probleem kan verklaren. (meer info op http://php.net/) PHP5 is geen optie alhoewel ik beide (php4 en php5) op deze server heb draaien. De site niet geschikt is voor deze versie en ik heb geen zin om 3000 errors te gaan debuggen / herschrijven.

-daar het probleem na de upgrade nog steeds niet was opgelost ben ik dan maar gaan zoeken in alles wijzigingen in de website die ik de laatste maanden heb gedaan.
Ik heb verschillende versies vergeleken met Subverstion maar kon niet direct iets vinden dat betrekking heeft op de problemen.
Daarna heb ik dan een aantal oudere versies teruggezet en wat getest. Resultaat is dat er nu een oudere versie gemixt met de laatste actief staat. Ik hoop dat het probleem hiermee is opgelost en zal dit nog verder bestuderen als ik wat meer tijd heb.

De oorzaak zat hem in de google adds op het forum. Daarvoor heb ik de google adds op het forum verwijderd en sindsdien breken de sessions niet meer.

Meer info hier http://www.xoops.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=55365&start=0#forumpost255606

Als je nog problemen zou ondervinden laat me dan gerust iets weten.
Posted on: 3/3/2007 23:01
  •  pvp99999
      pvp99999
Re: Problemen met posten op www.dasdan.be opgelost ???
Quite a regular
From Knokke-Heist
Level : 2
HP : 0 / 37
MP : 4 / 404
EXP : 50
Group:
Registered Users
Beste dasdan,

Ik ben geabonnneerd op de automatische scanfunktie van Google-ALERTS die nieuwe posts over een bepaald onderwerp opspoort (bv over acer aspire 9814). Ik heb reeds een 10-tal keren "nieuwe" berichten gekregen maar nog nooit ontdekte ik iets nieuws...als ik op de aangeboden links klikte ....weet jij hoe dat precies werkt of is deze service van Google niets waard ?

HIERBIJ DEZE VAN VANDAAG 30-03-2007:

Google Web-melding voor: acer aspire 9814

1)
Dasdan.be - Portables (Acer, Asus, Dell, HP, IBM, ...) - Acer ...

2)
Acer Aspire 9814 WKMI drivers nVidia GeForce Go 7600 TV-out ... Re: Acer Aspire 9814 recover CD/DVD's - partities terugzetten - image maken ...

3)
PC-Active Forum :: Bekijk onderwerp - PQSERVICE Partitie Acer
Twee jaar lang ben ik de tevreden gebruiker van een Acer Aspire 1800 17" laptop geweest, en nu heb ik me laten verleiden om een 20" Aspire 9814 te kopen. ...

4)
Dasdan.be - Problems - Acer Aspire 9814 WKMI drivers nVidia ...
Dasdan My Website. Forum, Download, Jokes, Links about programming languages, webdevelopment and much more.

--------------------------------------------------------------------------------
Deze Google-melding wordt u zodra iets gebeurt aangeboden door Google.
Posted on: 30/3/2007 20:17
 Top   Previous Topic   Next Topic

©Copyright 2005-2009